donderdag 20 maart 2014

Levensgevaarlijke dingen op de donderdagmorgen

Lampen op je nachtkastje zijn levensgevaarlijk. Althans, als je de mijne hebt en er een boekenlegger of iets dergelijks bij hebt liggen. Gelukkig voor mij lag er geen papiertje, maar mijn plastieken volumeknop van mijn radio is naar de filistijnen… De radio doet het nog en ik kan hem nog gebruiken met de afstandsbediening, maar het is toch een eng idee.

Doordat die knop kapot is, kwam er een probleem bij. Ik was te lui om de afstandsbediening te zoeken, dus 1 van de eerste dingen die ik om 6:30 hoorde, was het gejoel van Wilders op standje burenruzie. Heb ik weer. Niet dat geweldige liedje, nee hoor. Die lul. Die engerd.

Ik wist natuurlijk van zijn ideeën over bepaalde bevolkingsgroepen, maar het is nu echt klaar. Op het Jeugdjournaal (ja, ik weet het) kwam een Marokkaans meisje naar voren van een jaar of 11, die bang was om het land uit te moeten. HO STOP! Dit kan niet, dit mag niet en iemand (maakt me niet uit hoe, wat, waar IEMAND alsteblaft) moet wat doen. Bij deze: iedereen die er ook maar 2 seconden over na heeft gedacht om op die gek/partij te stemmen, ik kan je niet dwingen, maar zet het uit je hoofd! Leven we hier echt in een land waar kinderen bang moeten worden om zoiets?

Dit is nou echt iets waar ik me druk over kan maken. Ik weet dat ik het niet moet doen, maar zo ben ik opgegroeid.

Ik beloof hierbij, dat behalve als dat beest aan de macht komt hier, ik er nooit meer een woord aan vuil zal maken op deze blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten