zaterdag 5 april 2014

22 april 2014

Is de dag dat er heel wat gaat veranderen. Ik wist al dat mijn beugel er na bijna 5 jaar uit gaat, maar gisteren is mij verteld dat mijn behandeling op het nkcv dan ook gaat beginnen. En dat is nogal wat. Zo heb ik en officieel cvs en zeggen ze dat ze me kunnen helpen. De dingen die ik daarvoor moet doen en laten weet ik nog niet precies, wel weet ik dat ik een strak slaapritme moet aanhouden en daardoor waarschijnlijk niet mee kan kamperen met 'mijn' vriendengroep. Aan de ene kant baal ik daar ontzettend van, maar aan de andere  kant twijfelde ik al of ik het aan kan. Ook heb ik te horen gekregen dat ik in het begin van de behandeling maar 3 uur naar school 'mag'. En dat wordt nog wat. Ik ben nogal bang voor de reactie die school hierop gaat geven en hoe ik in godsnaam over moet zien te komen... De reactie van mijn klasgenoten wordt ook nog leuk. Ik zie het allemaal wel, er is tenminste qua 'ziek zijn' licht aan het eind van de tunnel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten