zondag 27 april 2014

Oh yeah! Look what I bought on Kingsday :D

Het is me al een aantal jaar gelukt om de vrijmarkt te ontwijken (drukte, niet meer geïnteresseerd in speelgoed enz.), maar ik kreeg een aantal dagen voor de 26ste een mailtje van de bioscoop. En daar stond de reden in om er toch maar even naar toe te gaan. Gelukkig
In dat mailtje stond namelijk dat ze een merchandise-verkoop hielden met posters en andere film-gerelateerde dingen. 2 vriendinnen van mij zijn helemaal gek van bepaalde films, dus zij moesten en zouden daar een poster van hebben en ik wilde een Disney poster.

Ik was er een beetje op voorbereid dat die krengen ontiegelijk duur zouden zijn, maar wat bleek? 2,50 voor het grootste gedeelte en 4,- voor de 'oudere' films. YAY!!!

 Ik heb veel over deze film gehoord, maar ik heb hem nog niet gezien… De reden dat ik hem mee heb genomen is dat ik mijn kamer in aardetinten wil houden en daar past deze natuurlijk perfect bij.
Voor deze geldt hetzelfde als voor Where The Wild Things Are. Ik heb deze alleen gisteren gezien en ik ben blij dat ik hem heb meegenomen.





And the best for last
 Look at that beauty! Deze heb ik natuurlijk wel ontelbare keren gezien. Hier heb ik 4,- voor betaald, terwijl hij op Amazon 150(!!!!!!!!) pond is. Het is de orginele poster uit 1994 en daardoor zitten er wat beschadigingen in, dus die 150 zal hij niet meer waard zijn. MAAR IK HEB HEM.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten